Retur
Vi ønsker at du skal være 100% fornøyd med kjøpet ditt og tilbyr en enkel og stressfri returpolicy i tilfelle du ikke er det.
Utvekslinger eller refusjoner
Du må varsle oss innen 14 dager etter mottak av varene dine at du ønsker å foreta en retur. Forutsatt at varen deretter mottas av oss innen 30 dager etter mottak av bestillingen din og er i "som ny"* tilstand, kan du returnere den til oss for enten full refusjon eller utveksling. Denne utvekslingen kan være enten for samme produkt, men i en annen størrelse eller farge, eller for et helt annet produkt helt og holdent. I tilfelle utveksling for et alternativt produkt, forutsatt en forskjell i pris, vil vi enten refundere deg forskjellen eller ta ytterligere betaling. Vennligst følg instruksjonene under "Returprosedyre" nedenfor.
- produktet må være ubrukt og i en videreselgbar tilstand med alle svingbilletter festet. I tilfeller hvor et produkt viser åpenbare tegn på bruk, vil det ikke bli akseptert og returnert til kunden.
Vær oppmerksom på at varer som er skadet som et resultat av overdreven eller langvarig bruk, ikke anses som feil. Hvis du har skadet produktet ditt i en ulykke, eller gjennom vedvarende og langsiktig bruk, vennligst kontakt oss da det er sannsynlig at vi vil kunne reparere det for deg mot en liten kostnad.
Hvis en feil vare har blitt brukt, må den være ren og nylig vasket før den returneres. Alle skitne eller uvaskede slitte plagg vil bli avvist og returnert til kunden.
Feilvarer
Varer anses som feil når en produksjonsfeil oppstår innen 30 dager etter kjøp. Feilaktige varer vil bli erstattet, reparert eller refundert etter skjønn fra Jöttnar Kundeserviceteam etter evaluering. Der det økonomisk er levedyktig, vil vi alltid forsøke å reparere en vare, på vår bekostning, som første utvei. I tilfeller der dette er upraktisk, vil vi deretter velge å bytte ut din feilaktige produkt med en like-for-like erstatning. I tilfelle vi er utsolgt, vil vi refundere deg kostnaden for produktet i sin helhet. I alle tilfeller der produksjonsfeil identifiseres, vil kundens returportokostnader bli refundert.
Når du returnerer varer som du har kjøpt ved bruk av en rabatt eller tilbud eller som en pakke, vil vi justere refusjonen deretter hvis du faller under rabatt-/tilbud-/pakketærskelen eller -betingelsene, da denne rabatten eller tilbudet ikke lenger vil gjelde.
Returprosedyre
Vennligst send oss en e-post på post@jottnar.no innen 14 dager etter mottak av varene dine, og beskriv arten av returen. Vennligst inkluder din ordre-ID. Returner produktet innen 30 dager etter mottak av deg, og det fullførte produktreturskjemaet til: Nordic Thrill AS, Fåberggata 126, 2615 Lillehammer
Utvekslinger er gratis og er tillatt på like-for-like produkt (samme produkt, men forskjellig størrelse eller farge). Varer må returneres i sin opprinnelige som-ny tilstand og med et fullført produktreturskjema. Hangtags og etiketter bør fortsatt være festet. Riktig returnerte produkter vil bli byttet ut innen fem arbeidsdager fra mottaksdato og returnert til deg på vår bekostning.
Refusjoner
For å være kvalifisert for refusjon, må varer returneres i sin opprinnelige som-ny tilstand og med et fullført produktreturskjema. Hangtags og etiketter bør fortsatt være festet. Riktig returnerte produkter vil bli refundert til det opprinnelige kortet/kontoen som ble brukt. Avhengig av betalingsmåte, vil refusjoner vises på kontoen din 4-10 dager etter mottak av varen. Returnering av varer i transitt er ditt ansvar til mottatt av oss. Vi råder deg til å bruke en registrert posttjeneste.
Returportokostnader
For alle varer som returneres for en utveksling eller refusjon, faller portokostnadene til kunden. For alle varer som returneres som feil, og akseptert som så av oss, vil portokostnadene bli refundert av Jöttnar til kunden til en pris som tilsvarer Posten / Bring-kvoter.
Endre en bestilling
Det er normalt ikke mulig å endre en bestilling når den er plassert, selv om vi alltid vil gjøre vårt beste for å hjelpe der det er mulig. Vennligst send e-post til post@jottnar.no eller følg returprosedyren.
Kontakt og kundestøtte
Vennligst send eventuelle forespørsler via e-postadressen nedenfor. Din forespørsel vil bli besvart av noen som bruker og forstår produktet vårt nøye, og vil bli besvart raskt. E-post: post@jottnar.no For returadresse og prosedyre, se Returprosedyre ovenfor. Ikke send returer til denne kontakten adressen.